Rinkos tyrimai

Savo klientams siūlome naujausius rinkos tyrimus derindami kiekybinius ir kokybinius metodus. Svarbu ir tai, jog duomenis papildome savo sritį išmanančių specialistų komentarais. Siekiame, kad rinkos tyrimai teiktų reikalingą informaciją, o įžvalgos būtų išsamios, vertingos ir padėtų priimti veiksmingus sprendimus.


Kas yra rinkos tyrimai? 

Rinkos tyrimas padeda geriau suprasti vartotojų elgesį bei motyvaciją įsigyti prekę/paslaugą – turint tokią informaciją prekės ženklas gali tapti artimesnis savo pirkėjų auditorijai. Rinkos tyrimų tikslas – identifikuoti galimybes bei poreikius, taip sprendžiant ne tik dabartinius iššūkius, bet ir planuojant veiksmus ateityje. 

Rinkos tyrimai padeda tikslingiau vystyti verslą, atsižvelgiant į rinkos poreikio ir pasiūlos situaciją. Jie taip pat padeda geriau suprasti vartotojus bei jų lūkesčius.

Rinkos tyrimai - analizė

Rinkos tyrimai skirstomi detaliau į tai, kokius klausimus jie analizuoja – vartotojų elgesio, produkto kategorijos, produkto vystymo, reklamos. 

Atlikti rinkos tyrimą yra itin naudinga svarstant naujo produkto įvedimo veiksmus, planuojant metines komunikacijos strategijas, siekiant geriau suprasti, kur “stringa” produktas vartotojo kelionėje. 

Rinkos apžvalga

Klientams galime pateikti ne tik Lietuvos rinkos, bet ir, esant poreikiui, Baltijos rinkų apžvalgą. ATLAS vartotojų tyrimas analizuoja prekės ženklo vartotojus ir konkurentus, nagrinėja stipriąsias ir silpnąsias PŽ puses bei vartotojo santykį su juo. Ieškant dar išsamesnės informacijos dažnai užsakomi papildomi tyrimai, papildantys jau turimą medžiagą. Tokie duomenys itin svarbūs ir naudingi išsamiai rinkos apžvalgai.  

Nuotrauka: Scott Graham.