Media planavimas ir pirkimas

Media planavimas, pirkimas ir kanalų rezultatų optimizavimas – nuolatinis kruopštus procesas, kuriuo rūpinasi mūsų media planavimo komandos. 

Kaip parenkame kanalus?

Didžiausią įtaką planavimui daro apibrėžta produkto ar paslaugos tikslinė grupė, tačiau taip pat svarbūs – kampanijos tikslai ir planuojama žinutė. Gavus kliento užduotį pirmiausia atliekami tyrimai arba analizuojami duomenys, surenkamos įžvalgos, turinčios įtakos media veiksmams. Įvertiname tikslinės auditorijos demografinius duomenis, vartotojų elgseną, tuomet remdamiesi duomenimis ir tyrimais nustatome, kuriose medijose galime efektyviausiai pasiekti tikslinę auditoriją.

Pagal pateiktą biudžetą ir konkrečius tikslus paruošiamas detalus planas. Jame pristatomi konkretūs TV, skaitmeniniai, socialinių medijų, radijo, lauko, spaudos ir kiti kanalai. 

kaip planuojamos media kampanijos