Strategija ir analitika

Dėmesys vartotojams yra kiekvienos šiuolaikinės rinkodaros strategijos ašis. Tam, kad komunikacija ir sprendimai būtų efektyvūs ir tikslingi, svarbu sprendimus pagrįsti duomenimis. Rinkodaros tyrimai – itin platūs ir paliečia ne vieną svarbią komunikacijos sritį. Mūsų nuomone, tyrimai bei jų detalizacija turi būti kompleksiški, inovatyvūs, remtis ne tik vietine, bet ir tarptautine patirtimi. 

Strategija ir analitika

Mes, kaip media agentūra, dalį tyrimų perkame, dalį inicijuojame ir kuriame kartu su partneriais. Visi rinkodaros tyrimai, kurių duomenis naudojame, yra pateikti trečiųjų šalių. Esame neutralūs planuojant media strategijas, planavimo ir pirkimo taktikas – tai reiškia, kad pirmiausia žiūrime į skaičius. Perkame KANTAR  pilnos apimties TV auditorijos tyrimą ir reklamos monitoringo duomenis.

Skirtingų duomenų analizė ir apjungimas į vieningą, įžvalgomis papildytą apžvalgą padeda sudėlioti strategines gaires, patikslinti komunikacijos kryptį ir koordinuoti taktinius veiksmus.

Kokius rinkodaros tyrimus naudojame media planavimui?

  1. Planuojant kampanijas tyrimai yra reikalingi tikslinės auditorijos apžvalgai, kuri padeda surinkti įžvalgas apie vartotojų elgseną, jų gyvenimo būdą, įpročius, vertybes, nuomones bei media kanalus, kurie yra tinkamiausi kampanijų tikslams ir pasiekia auditoriją efektyviausiai. 
  2. Vartotojų tyrime galima pažvelgti ir iš prekinių ženklų perspektyvos. Kas yra prekės ženklo ar jo konkurentų vartotojai, jo stipriosios ir silpnosios pusės. Ši informacija padeda išgryninti komunikacijos tikslus – stiprinti, skatinti ar palaikyti žinomumą, kaip vartotojams pristatyti naujoves. 
  3. Kita svarbi media tyrimų dalis – reklamos monitoringo duomenys – tai yra istoriniai duomenys, kiek ir kokios reklamos (pagal KANTAR stebimus kanalus) pirko prekės ženklai. Šios analizės svarbios vertinant sezoniškumą, renkantis media kanalus, planuojant savo ir nuspėjant konkurentų veiksmus. 
  4. Reklamos monitoringo duomenys taip pat naudojami vykstančių kampanijų sekimui bei optimizavimui.
Tim berners-lee citata apie duomenis

Kokių papildomų rinkodaros tyrimų reikia jūsų prekės ženklui?

Tai, kokie tyrimai greta standartiškai mūsų pateikiamų jums reikalingi papildomai, priklauso nuo prekės ženklo strategijos, planuojamų veiksmų bei biudžeto, kurį planuojate skirti. Nesvarbu, tai greita užklausa ar strategiškai planuojamas tyrimas – pateikiame skirtingų partnerių pasiūlymus, padedame juos įvertinti ir pasirinkti vertingiausią variantą. Ruošdami pasiūlymą užtikriname, kad pasirūpinsime tyrimo vykdymo klausimais – pasirinkta metodologija, laikotarpiu, imtimi, klausimyno testavimu ir t.t.

Dažniausiai papildomai užsakomi tyrimai: 

  • Post-campaign tyrimas – prekės ženklo žinutės, vizualinių artibutų atpažinimo įvertinimas, atliekamas pasibaigus kampanijai.
  • Vartotojų nuomonės tyrimas.
  • Prekės ženklo ir jo kategorijos tyrimas
  • Pre-test (išsirinkti tinkamą koncepciją/žinutes/vizualus/pakuotes, ir kt.) 

Atsižvelgdami į kliento poreikius bei keliamus klausimus, dirbame ir su papildomais duomenimis – svarbu išgryninti, kokia informacija yra reikalinga ir į kokius klausimus ieškoma atsakymo.

Nuotraukos: Andrew Neel ir Paweł Czerwiński.