Verslo analitika

Siekdami optimizuoti klientų procesus analizuojame ir verslo duomenis. Verslo analitika – tai duomenų analizė bei jų apjungimas su vidinių verslo operacijų duomenimis. Įprastai tai nėra vienas įrankis, o keli skirtingi veiksmai, kuriuos galima patogiai pristatyti sistemizuotoje platformoje. 

Verslo analitika - diskusija

Verslo analitika aktuali tiek mažiems, tiek dideliems verslams, kuriems prarastos galimybės ar laiku neatrastos įžvalgos gali kainuoti pozicijas rinkoje, papildomas investicijas vėliau ir t.t. Kaip ir kur panaudoti duomenis priklauso nuo jūsų veiklos, siekiamų rezultatų, tačiau pagrindiniai pliusai yra akivaizdūs ir universalūs visiems:

  • Duomenų struktūrizavimas ir atnaujinimų automatizavimas. Sujungus visus sekamus parametrus į vieną ir kartu gebant greitai pamatyti tarpusavio ryšius yra efektyviau panaudojami laiko bei kiti ištekliai. 
  • Lengvesnis sprendimų priėmimas. 
  • Efektyvesnis verslo vystymas. Nuolat stebint ir sisteminant duomenis, praktikos tampa skaidresnės, potencialios problemos numatomos kartu su veiksmų planu prieš joms išaugant. 
  • Pranašumas konkurencinėje aplinkoje. Greitesnė reakcija leidžia planuoti į ateitį, ne tik spręsti esamas problemas.

Rinkodara ir verslo analitika 

Marketingo ir verslo duomenų sintezė – patogus būdas sekti investicijų grąžą, vartotojų elgseną, reikalingus papildomus veiksmus ir greitai reaguoti. Kiekvienas verslas siekia įvertinti savo veiksmų įtaką rezultatams. Rinkodaroje dažniausiai naudojamas rodiklis – ROMI (Return on Marketing Investment). ROMI gali būti skaičiuojas siekiant įvertinti tiek trumpalaikį efektą, tiek ilgalaikį poveikį. Tiesa, dažniausiai jis pasitelkiamas tiesioginiam trumpalaikiui marketingo veiksmų poveikiui pamatuoti.

Nuotrauka: Headway.