Socialinės medijos

Tai viena greičiausiai besikeičiančių skaitmeninės reklamos sričių. Socialinės medijos apima tiek turinio kūrimo ir bendruomenės valdymo (social media community management) – socialinių tinklų administravimo klausimus, tiek socialinių tinklų reklamos klausimus.

Socialinių tinklų rinkodara išsiskiria tuo, kad turi itin greitai reaguoti į pasikeitimus – visuomenės nuomonės, aktualius įvykius ar temas. Šios platformos leidžia lengvai dalintis žinutėmis, kurios dažnai virsta svarbiomis diskusijomis. Socialinis aspektas bei žmogiškieji faktoriai itin svarbūs tiek turiniui, tiek reklamos optimizavimui. Socialinių tinklų marketingas ir paskyroje kuriamo turinio vertė priklauso nuo visų elementų sintezės – patrauklumo, įdomumo, aktualumo.

Apie tai, kaip socialiniai tinklai ir marketingas formuoja šiandienos visuomenę, nuolat informuojame savo klientus ir prireikus rengiame socialinės medijos mokymus.

socialinės medijos

Nuotrauka: Rob Hampson