Marketingo strategija

Rinkodaros komunikacija, marketingo strategija kuriama atsižvelgiant į verslo situaciją ir taip pat į tyrimus apie rinką bei vartotojus. Jos tikslas išgryninti, kokia yra prekės ženklo, produkto ar paslaugos misija, vertės pasiūlymas, ryšys su konkurentais. Kad rinkodaros strategija turėtų aiškias gaires – detalizuojamas prekės ženklo, produkto ar paslaugos pozicionavimas. Taip pat atsižvelgiama į sezoniškumą, pagal jį planuojamos pagrindinės aktyvacijos ir jų palaikymas. 

Kaip kuriama rinkodaros komunikacija? 

Idealiu atveju marketingo strategija yra kuriama marketingo specialistų, pasitelkiant kūrybinę, media bei PR agentūras į pagalbą, jog nuo pat pradžių visos pusės būtų įtrauktos ir pateiktų sėkmingai komunikacijos pradžiai reikalingas įžvalgas. Bendradarbiavimas padeda ir tam, kad lygiagrečiai būtų gryninamos atsakingų partnerių dalys – kūrybinės žinutės pasiūlymas, media strategija, viešųjų ryšių įvaizdžio ir komunikacijos planas. 

Marketingo strategija - SMART

Efektyviai rinkodaros komunikacijos strategijai reikia tyrimų, verslo įžvalgų, rinkos analizės ir svarbiausia – išsikelti aiškius, išmatuojamus bei laike apibrėžtus tikslus. Rekomenduojame ją kurti kartu su savo agentūromis, siekiant vieningos ir nuoseklios sistemos.

Nuotrauka: Markus Winkler.