Reklama kino teatruose

Reklama kino teatruose leidžia pasiekti didmiesčių gyventojus ne tik standartine video reklama, bet ir kitais kūrybiškais sprendimais kino teatro erdvėje. Čia reklama planuojama kontaktais – tai reiškia, kad remiantis partnerių duomenimis planuojama, kiek žmonių bus pasiekta kino seansų metu.

Tyrimai rodo, jog tai auganti media – net vienas iš trijų lietuvių apsilanko kino teatre bent kartą per mėnesį. Svarstant, ar ši reklama tiktų jūsų žinutei, verta žinoti, kad šiek tiek daugiau moterų nei vyrų pastebi reklamas prieš filmus, tačiau tinkamai parinkus filmus, tikslinė auditorija gali būti efektyviai pasiekta.

reklama kino teatruose sėdynės

Kaip veikia reklama kino teatruose?  

Pagal suderintą biudžetą, planuojame galutinį tikslą – kiek žmonių turi būti pasiekta kampanijos metu.  

Pagal tikslinės auditorijos įžvalgas parenkame tinkamų filmų tinklelį ir nurodome kampanijos laikotarpį, per kurį reikia surinkti kontaktus. Kino teatrai pateikia kontaktų duomenis, kiek žiūrovų susirinko į filmus (matuojama parduotais bilietais). 

reklamos pasiskirstymas kino teatruose

Kokia klipo trukmė tinkamiausia? 

Įprasta trukmė pagal kurią skaičiuojama kaina – iki 30s. Tai universalus standartas skirtas klipams, kuriais norima papasakoti žiūrovus sudominančią istoriją. 

Kaip parenkami tinkami filmai? 

Kino teatrai filmų programą sezonui planuoja iš anksto, tad kampanijas derinti galima gerokai anksčiau, nes žinomi preliminarūs laikotarpiai bei planuojamų seansų kiekis.

Agentūros specialistai bendradarbiauja kartu su kino teatrais, kad sudėliotų optimalų tinklelį pagal auditorijos pomėgius bei įpročius. 

Kitos reklamos galimybės kino teatruose? 

Nestandartinės reklamos galimybės įtraukia ne tik kino sales, bet ir viso kino teatro erdves. Kino teatrai į kūrybiškus sprendimus žiūri geranoriškai, tad visada galima ieškoti tinkamiausio sprendimo.

Renginiai ir interaktyvios aktyvacijos

Kai kurie kino teatrai turi specialių seansų programas, kurias gali remti prekės ženklai. Siūlomos įvairios bendradarbiavimo formos, kai galima išbandyti produktus – paragauti kavos, užkandžių, dalinti mėginukus. 

Kai kuriuose kino teatruose siūlomos auditoriją įtraukiančios aktyvacijos prieš seansui prasidedant, pavyzdžiui, mini apklausa, ar protmūšis, kurio metu galima laimėti rėmėjų įsteigtus prizus. Paprastai tokios aktyvacijos vyksta išmaniųjų telefonų pagalba matant klausimus kino ekrane. 

popcorns - spragėsiai kino teatruose

Renginių rėmimo galimybės

Taip pat kai kurie kino teatrai siūlo galimybes remti ir apipavidalinti specialius sprendimus. 

  • Prekės ženklu pavadinta kino salė.
  • Prekės ženklu pavadintos kino salės eilės. 
  • Prekės ženklu pavadinta speciali rubrika, renginio dalis. 

Reklama kasose ir kino teatro erdvėje

Siekiant patraukti vartotojų dėmesį jiems neįžengus į kino salę galima pasinaudoti įvairiais reklamos sprendimais: 

  • Reklamjuostės TV ekranuose, LCD bei LED monitoriuose ar kasose. 
  • Reklaminiai stendai, lipdukai, lankstinukai. 
  • Kino bilietų, gėrimų pakuočių bei spragėsių dėžučių apipavidalinimas.
  • Mėginukų dalinimas kartu su bilietais tikslinės grupės reikalavimus atitinkantiems lankytojams. 
  • Salelės, kur galima įsigyti, išbandyti produktus, ar pasimėgauti prekės ženklo organizuojama pramoga.

Šaltiniai: Kantar, Atlas, LIVE Panel, Cinema Ads.

Nuotraukos: Unsplash.