TV reklama

TV reklama – viena pagrindinių didžiųjų sklaidos priemonių. Tam, kad reklama televizijoje pasiektų norimų rezultatų, svarbu įvertinti media biudžeto galimybes. Įprastai televizijos kampanijos reikalauja nemažų investicijų, tačiau kiekvienam klientui yra derinamos individualios sąlygos, tad nereikėtų šio kanalo išsigąsti.  

Ko reikia, kad galėtume suplanuoti jūsų TV kampaniją? 

Tikslinės auditorijos, laikotarpio, klipo trukmės ir biudžeto. Jei dalis informacijos dar nėra žinoma – patariame ir konsultuojame klientus, kad surastume tinkamiausius sprendimus, kurie būtų pagrįsti ir efektyvūs.

tv reklama

Kaip greitai vyksta TV kampanijos planavimas? 

Jei sąlygos su kanalų grupėmis jau suderintos, planavimas itin greitas – pasiūlymą galime paruošti per 2 darbo dienas. 

Kaip užtikriname TV kampanijos rezultatų efektyvumą?

Media specialistų komanda nuolat stebi trečiųjų šalių duomenis, kurie parodo, kokie rezultatai buvo pasiekti, bendrauja su kanalais, tvarko užsakymus, kad jie būtų įgyvendinti pagal planą. Taip pat svarbi kampanijų stebėjimo dalis – savaitinės ir mėnesinės ataskaitos, kuriose apžvelgiami ne tik jūsų prekės ženklo(-ų) TV reklamos pasiekti rezultatai, bet ir kategorijos ar konkurentų veiksmai.

Nuotrauka: Jonas Leupe