TikTok reklama

TikTok – išskirtinė trumpo video formato turinio programėlė. Jos unikalumas slypi tame, kad kiekvienas vartotojas atranda vis kitokią patirtį, nes ji itin greitai adaptuojasi prie turinio vartojimo ir dažnai pritraukia ilgam laikui. Jos pagrindinis šūkis – įkvėpti kūrybiškumą ir įnešti džiaugsmo – “Inspire Creativity and Bring Joy.” 2020 minima, kad programėlė pasiekė net 2 milijardus vartotojų visame pasaulyje. Sparčiai augant plaftormos populiarumui vis daugiau prekės ženklų domisi kaip veikia TikTok reklama ir kokios galimybės yra prieinamos.

TikTok reklama - galimybės CEE regione

Ar galima pirkti reklamą TikTok platformoje? Taip, ilgą laiką TikTok reklama bei jos galimybės buvo nevienodos visose šalyse – daugiausia galimybių turi didžiosios Vakarų Europos ir Azijos rinkos, kur TikTok yra įsitvirtinęs kasdieniame socialinių tinklų rate. 

Nuo 2020 liepos mėnesį TikTok paskelbė, jog atveria savo reklamos pirkimo platformą visoms rinkoms.

Norėdami sužinoti daugiau apie dabartines galimybes ir tendencijas vyraujančias šioje programėlėje – parašykite mums. TikTok’e reklama gali atsirasti ir ją perkant programatinių platformų pagalba, pasirinkus mobiliųjų telefonų programėlių target’inimą. 

Ką svarbu žinoti prieš planuojant komunikaciją TikTok’e? 

Tai itin jauna platforma, kuri tobulina savo saugumo algoritmus. Jie, kaip socialinis tinklas taip pat turi itin aktyviai dirbti, kad nepageidaujamas turinys nebūtų publikuojamas – tai nuolatinis procesas, kurio metodai yra gerinami nuolatos. Tai svarbu žinoti prekės ženklams, kurie turi sekti itin griežtas prekės ženklo saugumo taisykles (Brand safety measures).

Nuotrauka: Kon Karampelas.