Instagram komunikacija

Instagram tinklas aktyviai auga ir nuolat plečia savo turinio kūrimo, reklamos bei vartotojų įsitraukimo galimybes. Tai platforma, kur vartotojai skatinami ne tik dalintis savo akimirkomis, bet ir aktyviai reaguoti, įsitraukti diskutuojant, sekant jiems patikusias paskyras. Instagram reklama – tai efektyvus, lengvai optimizuojamas ir pritaikomas sprendimas įvairiausioms kampanijų reikmėms. Šis tinklas puikiai tinka ne tik įvaizdinėms, žinomumo kampanijoms, bet siūlo optimizacijas ir patrauklius sprendimus į tiesioginius rezultatus orientuotiems, e-komerciją vystantiems prekės ženklams.

Instagram erdvėje itin svarbu naudoti tinkamas grotažymes (hashtag), kad turinys būtų lengvai randamas, siūlomas kitiems vartotojams. Emoji jaustukų naudojimas taip pat skatinamas ir tokie pranešimai atrodo gyvesni, patrauklesni. 

Koks turinys Instagram’e populiariausias? 

Itin daug dėmesio skiriama populiariam Instagram stories formatui – jis tinkamas tiek originaliems kūrėjams, tiek reklamos pirkėjams. Platformoje vyraujanti tendencija, jog video turinys yra dažniau siūlomas platformos algoritmų, tad rekomenduojama į tai atsižvelgti tiek kuriant turinį, tiek planuojant reklamą. 

Kaip pritraukti sekėjų? 

Pirmiausia ir svarbiausia – jų nepirkti! Vieno auksinio recepto, kaip auginti sekėjų skaičių nėra, tačiau visi vertingi patarimai – susiję su pagrindiniu principu – kurti vertingą ir autentišką turinį. Kiti svarbūs punktai, kaip sėkmingai dirbti su paskyra ir burti bendruomenę: 

  • Nuosekliai komunikuoti ir planuoti turinį – numatyti pranešimų skaičių, savaitės dienas, jei naudojamos specialios temos. 
  • Naudoti tinkamas ir aktualias grotažymes (hashtag’us).
  • Aktyviai integruoti įvairias Instagram stories funkcijas – apklausas, filtrus, testus ir t.t.
  • Reaguoti – atsakyti į komentarus, skatinti pokalbį su turinį matančia auditorija. 
  • Išsigryninti paskyros komunikacijos temas ir artimas temas – nesistengti apimti gausybės skirtingų sričių, nes taip rizikuojama tapti paskyra apie viską, ir apie nieką tuo pačiu metu. 
instagram reklama ir komunikacija

Instagram paskyrų administravimas

Kaip vyksta Instagram paskyrų administravimas? Darbai prasideda nuo tikslų ir strategijos, kuri sukuriama kiekvienam prekės ženklui ar paskyrai individualiai – atsižvelgiant į tikslinę auditoriją, prekės ženklo pozicionavimą, konkurentų veiksmus, komunikacijos toną – pasiūlome planą, kaip efektyviausiai jį integruoti į gyvos komunikacijos platformą ir užtikrinti, kad šios paskyros balsas bus išgirstas. Vizualioji komunikacijos pusė itin svarbi tokioje platformoje, tad greta komunikacijos vystymo, pateikiame ir tobuliname pasirinkimus dizainui, kad pranešimai ar stories būtų lengvai atpažįstami pirmosiomis pamatymo sekundėmis. 

Instagram paskyrų administravimas apima ne tik techninį įgyvendinimą. Žinoma, ruošiame bei redaguojame nuotraukas pranešimams, rašome tekstus ar planuojame komunikacijos kalendorius. Tačiau taip pat įsigiliname į prekės ženklo poreikius ir rūpinamės socialinių tinklų strategijos susiejimu su visais kitais komunikacijos kanalais. Taip pat rūpinamės, kad prekės ženklo paskyros būtų naudingos į jas užsukusiems, įsitraukiantiems vartotojams – atsakome į rūpimus klausimus, reaguojame į paminėjimus bei komentarus. Dauguma prekės ženklo paskyros administravimo darbų padeda būti matomiems organiškai, tačiau verslo paskyras socialinių tinklų algoritmai veikia kiek kitaip. Sėkmingam prekės ženklo vystymui Instagram’e taip pat svarbu nepamiršti reklamos, kuri padėtų pasiekti platesnę auditoriją ir taip auginti paskyrą bei jai lojalius sekėjus.  

Instagram reklama

Instagram reklama – puikus būdas pasiekti naują auditoriją, pristatyti savo turinį aktualiomis temomis besidomintiems ir pritraukti naujų sekėjų. Tam, kad būtų įvertinti reklamos biudžeto rėmai, optimizacijos strategijos – pirmiausia reikėtų nuspręsti, ką planuojama pasiekti komunikacija šioje platformoje. Pagrindiniai tikslai gali būti auginti prekės ženklo vardo žinomumą, skatinti produkto išbandymą įvairiomis akcijomis, skatinti internetinės prekybos apsipirkimus, ir t.t. 

Kad pranešimai pasiektų planuojamus rezultatus, nustačius tikslus taip pat svarbu sutarti, kaip jie bus matuojami. Svarbu sutarti, kokios metrikos bus laikomos pagrindiniais prekės ženklo sėkmės indikatoriais (KPI – key performance indicator). Tai lems ir ką stebėsite greta, kaip antrinius duomenis, padėsiančius priimti sprendimus, mokytis iš reklamos kampanijų. 

Instagram reklamos formatai atkartoja pagrindinius turinio formatus platformoje, kad jie būtų integruoti kuo sklandžiau ir auditorija juos priimtų organiškai. Tačiau platformoje reklama turi būti atpažįstama, tad viršuje bus ženkliukas, kad tai yra nupirktas turinys, apačioje – nukreipimo galimybės pažymėtos specialiais mygtukais. 

Ko reikia, kad galėtumėte pradėti savo pirmąją Instagram reklamos kampaniją? Parašykite mums, patarsime ir padėsime surasti atsakymus į rūpimus klausimus.