Turinio rinkodara

Kuriant turinį skaitmeninėje erdvėje, svarbūs keli pagrindiniai kriterijai, kuriais verta vadovautis:

  • Autentiškumas – ar kuriamas turinys dera su prekės ženklo vertybėmis, yra originalus, turi savo balsą.
  • Naudingumas – ar kuriamas turinys sukuria papildomą vertę skirtą potencialiam prekės ženklo vartotojui.
  • Ilgaamžiškumas – ar kuriamas turinys turės bendrų sąlyčio taškų su kitomis prekės ženklo iniciatyvomis, bus panaudotas plačiau socialiniuose tinkluose, vystant ryšį su vartotojais. Ar jis yra ir išliks aktualus?

Turinio rinkodara yra, ko gero, vienas plačiausių skaitmeninės rinkodaros terminų, atliekantis svarbų vaidmenį vystant skaitmeninę prekės ženklo strategiją. Turinys itin svarbus, nes jis – visų marketingo kampanijų pradinis taškas. Kalbėdami apie turinį pradedame nuo prekės ženklo misijos, vertės ir pagrindinės žinutės.

Turinio rinkodara apima visus su turiniu susijusius sprendimus, kurių tikslas pritraukti vartotojų dėmesį, skatinti prekės ženklo žinomumą, abipusį ryšį ir skatinti pardavimus ar konkrečius veiksmus. 

turinio marketingo pavyzdžiai

Kokius pagrindinius media sprendimus siūlo turinio rinkodara? 

Visos aktyvacijos, kurių metu kuriamas vartotojams naudingas turinys, gali būti laikomos turinio rinkodaros pavyzdžiais. 

  • Socialinių tinklų marketingas – kad paskyros patrauktų dėmesį ir skatintų vartotojų įsitraukimą – pamėgimus, komentarus, dalinimąsi, svarbi vizualinio ir tekstinio turinio sintezė. Socialinių tinklų rinkodara reikalauja daug kūrybiško ir vertingo turinio, kad vartotojai grįžtų, sektų prekės ženklus ar kitus turinio kūrėjus. 
  • Turinio projektai – populiarus sprendimas derinamas kartu su kitomis reklamos formomis, pavyzdžiui, banerine reklama. Turinio projektai internetiniuose portaluose integruoja prekės ženklą į savo projektą, taip kurdami naudingą turinį tiek prekės ženklui, tiek savo vartotojams. Tokiu atveju naudojama produktinė integracija ir, priklausomai nuo projekto, galima kurti papildomas aktyvacijas, kurios susiejamos tiek su pagrindine tema, tiek su prekės ženklo vertybėmis bei žinute. 
  • SEO – taip pat gali būti laikomas turinio rinkodaros dalimi, nes jam optimizuoti reikalingas specializuotas turinys. Paieškos varikliai geriau reitinguoja svetaines, kurios nuolatos dalinasi kokybišku turiniu. SEO rezultatams ir ilgalaikiam procesui reikia nuoseklaus turinio plano ir veiksmų, kad puslapiai išliktų aktualūs.

Taip pat skaitykite