Blogas

MediaCom tapo globalia Uber media agentūra

Uber pasirinko MediaCom kaip pagrindinę tarptautinę media agentūrą. Uber jau dirbo su MediaCom JAV ir Australijoje, o dabar bendradarbiavimą išplės visose šalyse Šiaurės Amerikoje, Lotynų Amerikoje, EMEA regione ir Azijoje.

Nuo 2021 sausio 1d. MediaCom rūpinsis Uber skaitmeninėmis ir tradicinėmis media kampanijomis aktyviose rinkose.

„Šiandien reikia kitokio požiūrio į prekės ženklo vystymą ir inovacijas, todėl ir pasirinkome savo tarptautinių rinkų media poreikius spręsti su MediaCom. Tai, ką jie jau nuveikė su Uber, per vieną sudėtingiausių laikotarpių mūsų industrijoje, suteikė mums pasitikėjimo, kad mūsų partnerystė toliau augs globaliai.“ komentavo Travis Freeman, Global Head of Media, Uber.

Nick Lawson, Global CEO, MediaCom pridūrė „Kaip vienas iš naujojo amžiaus lyderių reklamoje ir vienas iš inovatyviausių prekės ženklų pasaulyje, didžiuojamės tapdami tarptautinės Uber kelionės dalimi. Tai, jog esame išrinkti, kaip jų globali media agentūra, yra testamentas neįtikėtinam darbui, kurį vykdome kasdien.“

Daugiau apie šį laimėjimą skaitykite čia.