Array ( [0] => tas-internetinis-pasaulis ) Tas internetinis pasaulis
EN
Blogas

Tas internetinis pasaulis

Nuo paauglių iki prarastosios kartos (generation 0).

Internetinis pasaulis nuolat keičiasi, todėl rodant reklamą mobiliuose įrenginiuose ir apskritai internete targetinti tik paauglius nėra tikslinga. Pagal Kantar TNS duomenis, paaugliai ir millennials kartos atstovai nėra vieninteliai neatsitraukiantys nuo kompiuterių bei mobiliųjų ekranų - 7 iš 10 žmonių 35-50 metų amžiaus grupėje ir trečdalis 51-70 metų žmonių turi išmaniuosius telefonus.

24% generation X (35-50 metų) naudojasi internetu darbo dienomis ilgiau nei 4val., 55% paauglių (15-19 metų) ir 38% millennials (20-34 metų) taip pat naudojasi internetu darbo dienomis ilgiau nei 4val. Verta paminėti, jog dauguma apklaustųjų netapatina darbinio elektroninio pašto su internetu.

Paaugliai daugiausiai laiko praleidžia internetu naudodamiesi mobiliuosiuose įrenginiuose (3val. 12min. vidutiniškai kasdien), kai internete kompiuteryje praleidžia 36% mažiau – 2val. 2min. kasdien. Millennials kartos atstovai mobiliajame internete vidutiniškai naršo 2val. 20min., kompiuteryje – 1val. 49min.

Vyresnės amžiaus grupės daug laiko praleidžia žiūrėdami televiziją ir klausydami radijo, tačiau praleidžiamas laikas internete kasmet vis didėja. Generation X (35-50 metų) internetui kompiuteryje praleidžia 13% ne miegui skirto laiko (jei manytume, jog miegui skiria 8val per parą), tai yra 2val. 4min. Baby boomers karta (51 -70 metų) internetui kompiuteryje skiria 7% ne miegui skirto laiko, Generation 0 (prarastoji karta, vyresni nei 70 metų žmonės) praleidžia tik 3%. Palyginimui Millennials – 11%, paaugliai – 13% ne miegui skirto paros laiko.

 
Mobile infograph
Infogram
Įrašo nuotrauka: Photo by rawpixel on Unsplash