Array ( [0] => sypsenos-su-sensodyne-per-krepsinio-varzybas ) Šypsenos su Sensodyne per krepšinio varžybas
EN
Blogas

Šypsenos su Sensodyne per krepšinio varžybas

Originalus sprendimas atrasti ryšį tarp tikslinės grupės ir produkto.

Iššūkis: dantų pastos kategorija gana aktyvi: reklamos investicijos kategorijoje auga greičiau nei rinkos investicijos, konkurentai yra aktyvūs ir agresyvūs. Kovoti reikia intensyviai, kad būtum pastebėtas ir išlaikytum rinkos dalį. Kampanijos pagrindinis iššūkis buvo turėti papildomą komunikaciją šalia pagrindinės - TV, kuri būtų dar neatrasta konkurkurentų, sugeneruotų papildomą pasiekiamumą ir matomumą. Komunikacija turėjo sudominti tikslinę grupę ir kurti papildomą vertę Sensodyne prekiniam ženklui.

Sprendimas: ieškojome populiaraus renginio, kuris pasiektų ir pritrauktų nemažai žmonių. Reikiamu periodu vyko krepšinio turnyras Eurobasket 2017 – visi naujienų portalai turėjo atskirus blokus čempionato naujienoms komunikuoti.

Kartu su pasirinktu portalu krepsinis.net buvo suorganizuotas konkursas “Dienos fanas”. Pagrindinė konkurso idėja: krepsinis.net žurnalistai daro Lietuvos krepšinio fanų nuotraukas per krepšinio rungtynes ir jas patalpina į portalą. Kas 2-3 dienas buvo išrenkamas fanas su plačiausia šypsena, kuris turi sekti krepsinis.net veiksmus ir atpažinti save nuotraukose tam kad laimėtų pagrindinį Sensodyne prizą – mini nuotraukų spausdintuvą ir Sensodyne produktų paketą. Taip pat portale buvo patalpinti ir trumpi interviu su laimėtojais.

Rezultatai: Sensodyne Eurobasket 2017 projektas buvo sėkmingas tiek medija rezultatų, tiek konkurso susidomėjimo prasme. 21 iš 25 atrinktų fanų susisiekė su krepsinis.net ir laimėjo Sensodyne prizus. Tai parodo, kad žmonės žinojo apie vykstantį konkursą, susipažino su prekiniu ženklu ir nuolat tikrino, ar jų nuotrauka atsirado krepsinis.net tinklapyje. Kampanija sugeneravo daugiau nei 4mln unikalių vartotojų ir surinko daugiau nei 10tūkst. paspaudimų.

Nuoroda į projektą: https://www.krepsinis.net/search?q=sensodyne