Array ( [0] => socialines-kampanijos-kvietimas-draugauti-istorija ) Socialinės kampanijos "Kvietimas draugauti" istorija
EN
Blogas

Socialinės kampanijos "Kvietimas draugauti" istorija

Socialinės kampanijos "Kvietimas draugauti" istorija 2016 gegužė-rugsėjis.

Iššūkis: Lietuvos gyventojai buvo pakviesti registruotis kultūriniuose mainuose su kitų kultūrų žmonėmis ir šeimomis. Projekto koncepcija: video filmuke Lietuvos pilietis parodo Lietuvos kultūros ypatybes užsieniečiui, o užsienietis supažindina lietuvį su savo kultūra. Iš viso buvo paskelbti 24 video siužetai “lietuvis prieš svetimšalį’.

Kampanijos tikslas: Socialinio projekto tikslas pakeisti neigiamą nuomonę į imigrantus gyvenančius Lietuvoje. Susipažinti su jų gražia kultūra ir pristatyti Lietuvos kultūrą jiems. Kvietimas draugauti tai projektas kuris skatina ir motyvuoja žmones keistis kultūromis ir priimti savo kultūros skirtumus kokie jie yra.

Sprendimas: Gerai žinoma lietuvių menininkė ir projekto įtakotoja/idėjininkė Jolita Vaitkutė buvo pasirinkta kaip viena is video siužetų dalyvių tam, kad padidintų projekto populiarumą. Didžiausias iššūkis - pritraukti dalyvius registruotis Facebook platformoje, kuri neturėjo interaktyvios aplikacijos mobiliuosiuose įrenginiuose. Projektas sulauke 57 registracijų (pradinis tikslas buvo 12 dalyvių).

Rezultatai: Gegužės kvietimas registruotis kampanijai sugeneravo 116.952 parodymų ir uždirbo 338 Like'us, Share'us ir komentarus. Pasiekiamumo rezultatai buvo 27% didesni nei tikėtasi. Per visą kampanijos laiką sugeneruotas įsitraukimas buvo 45% didesnis. Projektas sulaukė 57 registracijų (tikslas buvo 12). Kampanija sugeneravo reikšmingą parodymų skaičių – daugiau nei milijoną. Įsitraukimų skaičius sudarė 3423. Video siužetai sugeneravo daugiau nei 400 000 peržiūrų, iš kurių 3 procentai buvo peržiūrėti nuo pradžios iki pabaigos. Kampanijos pasiekiamumas  – 1.097.964