Array ( [0] => reklamos-galimybes-kituose-pay-tv-kanaluose ) Reklamos galimybės kituose Pay TV kanaluose
EN
Blogas

Reklamos galimybės kituose Pay TV kanaluose

Klausimas kaip pasiekti jaunesnes tikslines grupes su televizijos reklama tampa vis aktualesnis. Kitų kanalų (mokamos TV) share'as šiai kategorijai gan didelis, kartais siekiantis net 40%, tačiau bendra problema ryškėja - šių tikslinių grupių pasiekiamumas per TV kanalus mažėja. 

Nuo 2017 m. atsiranda galimybė TV reklamą pirkti ir kai kuriuose kituose kanaluose (Kidzone TV, Sony Channel, Sony Turbo, Filmzone, Filmzone+, Init TV, Init Extra, Play TV, Balticum grupėje, TNT). Tačiau Kantar TNS šių kanalų nematuoja, yra tik keletas pagal užsakymą darytų tyrimų, kurie apžvelgia Sony Entertainment, Sony Turbo, Kidzone, TNT, Fox, BalticumTV bei Balticum Auksinis kanalus. Gavus duomenų iš daugiau TV kanalų, duomenys bus pildomi.

 

Kanalų pasiekiamumai:

  • Fox ir Sony kanalų reitingai net ir tikslinėje grupėje A20-50 TOP5 miestai yra maži - Liuks! Televizijos reitingai yra pasiekiami tik darbo dienų prime time metu bei savaitgaliais. Kartu Fox ir Sony kanalai sudaro 0,2% viso share'o A20-50 TOP 5 miestų tikslinėje grupėje, tad net pridėjus prie šių kanalų kitus Sony ir Fox grupių kanalus, tikslinės auditorijos dalis vargiai siektų ~1%.
  • Lyginant 1min pasiekiamumą, BalticumTV, TOP 3 miestų (Vilnius, Kaunas, Klaipėda) tikslinėje grupėje, gali lygiuotis su BMA grupės kanalais.
  • Bendroje A4+ auditorijoje Balticum Auksinis turi panašų pasiekiamumą kaip ir Fox TV bei TNT, tačiau miestuose, šis rodiklis išauga, o Klaipėdos regione savaitinis Balticum Auksinis reach'as siekia 30%.
  • Bendrai BalticumTV, Sony, Sony Turbo, Kidzone ir TNT dienos pasiekiamumas siekia 8,1%, savaitės - 17,3%, mėnesio - 34,4%. Per mėnesį šie penki kanalai gali pasiekti 952 tūkstančius žiūrovų. Kitaip sakant, per mėnesį šis 5 kanalų paketas gali pasiekti kas antrą, o per savaitę - kas ketvirtą mokamos TV žiūrovą. O šių 5 kanalų auditorijos dalis tarp mokamos TV žiūrovų - 1,2%.

Media 360 reklamos galimybės:

  • Visi kanalai skiriami į 2 laiko zonas: PT 18:00-23:59 ir Non-PT 24:00-17:59 (Kidzone PT 14:00-19:59 bei Non-PT 20:00-13:59). PT gross kainos svyruoja tarp 2-9 € už 1 sekundę (brangiausia TNT ir Kidzone), Non-PT kainos už 1 klipo sekundę svyruoja tarp 1-4 € (brangiausia TNT ir Kidzone).
  • Galima įsigyti išskirtines pozicijas (pirmąją/paskutiniąją, bei kitą išskirtinę poziciją). Šiose pozicijose klipai negali būti trumpesni nei 15s. Paprastose pozicijose klipai turėtų būti ne trumpesni nei 5s.
  • Dalis kanalų turi galimybę rodyti klipus tik tarp filmų ar serialų.
  • Žiūrimiausi laikai darbo dienomis 19:00-22:59, savaitgaliais rytinės programos tarp 9:00 ir 18:00.
  • Pvz.: dedant 30s klipą PT metu į Sony kanalą (tarkim 21val.), 1 klipo paleidimas kainuos be nuolaidos 30*4€=120€.

Taigi, jeigu tikslinė grupė yra jaunesnė ir iš didžiųjų Lietuvos miestų, o kampanijos tikslas didesnis pasiekiamumas, šie kanalai tikrai pridės papildomo reach‘o. Jų eteris neužterštas reklamos, taigi reklaminiai klipai tikrai nustebins žiūrovą ir bus pastebėti.

Dėl detalesnių skaičiavimų ir reklamos galimybių šiuose kanaluose susisiekite su mumis.