Array ( [0] => otrivin-kampanija-priklausanti-nuo-oro-salygu ) Otrivin kampanija priklausanti nuo oro sąlygų
EN
Blogas

Otrivin kampanija priklausanti nuo oro sąlygų

Vaistinių preparatų kampanija, kuri išskyrė prekinį ženklą iš konkurencinės aplinkos.

Iššūkis: preparatai slogai gydyti vizualiai atrodo gana panašiai komunikacijoje, žmonės dažnai neatpažįsta skirtingų prekinių ženklų. Todėl peršalimo sezonu prekinis ženklas gali paskęsti reklamų „jūroje“. Turėjome iššūkį sukurti išsiskiriantį banerių formatą, kuris pagautų žmogaus dėmesį ir išsiskirtų iš kitų prekinių ženklų. 

Sprendimas: turimi duomenys parodė, kad tikslinei grupei labai svarbios orų prognozės ir jie jas seka beveik kasdien. Tuo tikslu buvo sukurti specialiai suprogramuoti baneriai, kurie keitėsi priklausomai nuo oro sąlygų: kai lyja – baneryje  atsiranda lietus, kai sninga – sniegas ir t.t. Toks sprendimas buvo patraukiantis dėmesį ir kitoks nei lankytojai pratę matyti. Banerai buvo suprogramuoti skirtingoms Lietuvoms vietoms, kad oro sąlygos būtų kuo tikslesnės.

Rezultatai: kampanija sugeneravo virš 50tūkst. paspaudimų, iš kurių 80% buvo unikalūs. CTR gerokai pralenkė rinkos CTR. Įdomesni formatų sprendimai gali atnešti daug didesnį susidomėjimą prekiniu ženklu. Kai vaistų kategorija yra tokia aktyvi ir reklamos vizualiai gana panašūs, bet koks nestandartinis sprendimas sukuria geresnį ryšį su klientu ir yra labiau pastebimas.