Array ( [0] => nauji-tns-kantar-monitoringo-duomenis-2017-m-spalis ) Naujausi Kantar TNS reklamos monitoringo duomenys - 2017 m. spalis
EN
Blogas

Naujausi Kantar TNS reklamos monitoringo duomenys - 2017 m. spalis

Keli komentarai žvelgiant į naujus TNS duomenis - 2017 m. spalis

 
3 pirmos vietos top 25 reklamuotojų sąraše nuo praėjusio mėnesio nepakito, o pirmoje vietoje įsitvirtinęs TELE2 tik dar labiau padidino atotrūkį nuo kitų reklamuotojų:
 
  • TELIA LIETUVA – lyginant su bendru TEO ir OMNITEL biudžetu 2016 m. spalio mėn.
  • KESKO SENUKAI LITHUANIA – lyginant su SENUKAI 2016 m. spalio mėn.
  • VIAPLAY reklamos 2016 m. spalio mėn. neužfiksuota.
  • LUMINOR - lyginant su bendru DNB ir NORDEA biudžetu 2016 m. spalio mėn.
 
Tik trijų reklamuotojų reklamos biudžetai mažėjo lyginant su abiem palyginamaisiais periodais:
  • PALINK ir RIMI – gal tai kaip nors susiję su kompanijų įsigijimais, pvz. akumuliuojamas biudžetas būsimoms  reklaminėms kampanijoms, komunikuojančioms pasikeitimus.
  • GLAXO SMITHKLEIN – palygint nedidelis sumažėjimas galimai įtakotas reklamuotojo atskirų produktų rinkodaros uždavinių.
 
LUMINOR – pokyčių lyderis: naujo prekės ženklo įvedimo įtakotas reklamos apimčių padidėjimas skaičiuojamas dešimtimis ir šimtais kartų.
 
FERERO, įspūdingą augimą demonstravęs rugsėjo mėn., nemažina apsisukimų ir spalio mėnesį. Tokiu būdu FERERO atsidūrė šeštoje pagal reklamos apimtis ir pradeda plataus vartojimo prekių reklamuotojų sąrašą.

 
Tęsiasi PROCTER&GAMBLE ir RECKIT BENCKISER varžytuvės – pagal bendrą 2017 m. reklamos biudžetą vėl lyderiauja PROCTER&GAMBLE:

 
ŠVYTURYS-UTENOS ALUS, aktyviai reklamavęsis rugsėjis mėnesį, didina reklamos biudžetus - 2017 m. spalio mėnesio reklamos biudžetas buvo beveik tris kartus didesnis bei pernai tuo pat metu: