Array ( [0] => nauji-tns-duomenys-1 ) Nauji TNS duomenys
EN
Blogas

Nauji TNS duomenys

Keli komentarai žvelgiant į naujus TNS duomenis: 2017 m. rugpjūtis – visi žiniasklaidos kanalai, rugsėjis - TV

Reklama

TELE2 ir toliau lieka absoliučiu lyderiu pagal reklamos biudžetą rugpjūčio mėnesį: artimiausią reklamuotoją, MAXIMĄ, lenkia 64%. TELE2 smarkiai lenkia ir tiesioginius konkurentus savo kategorijoje: TELIA - 64%, BITĘ – daugiau kaip 6 kartus.

Kitoje tradiciškai didelėje didmeninės prekybos kategorijoje rugpjūčio mėnesį be esminių pokyčių: lyderių - MAXIMA ir LIDL - apimtys buvo beveik vienodos, o pokyčių kryptys tiek lyginant su praėjusiu mėnesiu, tiek su pernai tuo pačiu periodu buvo panašios. PALINK lieka trečioje vietoje – toks pat reklamos biudžetas kaip ir praėjusį mėnesį, bei 17% sumažėjimas lyginant su pernai metų rugpjūčiu. Didžiausias pokytis – augimas – užfiksuotas ketvirtoje vietoje įsitvirtinusios NORFOS reklamos biudžetuose: +18%  lyginant su praėjusiu mėnesiu, +42%  lyginant su pernykščiu rugpjūčiu. RIMI smarkiai atsilieka nuo konkurentų, nežiūrint reklamos biudžetų augimo tiek lyginant su praėjusiu mėnesiu, tiek su pernai metais. 


FMCG kategorijoje (Fast Moving Consumer Goods) atsitiesė PROCTER&GAMGLE – savo didžiausią konkurentą, RECKITT BENCKISER, lenkia jau antrą mėnesį iš eilės ir tokiu būdu vėl yra lyderis pagal bendrą reklamos biudžetą per aštuonis 2017 metų mėnesius.


TV kanalai

Atsitiesė LNK ir TV3 grupių bei LRT auditorijos dalies kreivės – „Kiti kanalų“ auditorijos dalis jau nebėra didžiausia. Matyt žiūrovams patiko naujo TV sezono startas ir jie buvo mažiau aktyvūs ieškodami turinio alternatyvų tarp mažų nišinių kanalų.

Pagal bendros auditorijos (A 4+) dalį ir toliau pirmauja LNK grupė. Tuo tarpu kanalas lyderis yra TV3, pasiekęs dviejų metų auditorijos dalies rodiklio rekordą – 17,8%.

Analizuojant tikslinių grupių TV žiūrimumą komercinių kanalų grupių pozicijos keičiasi - TV3 grupė beveik visada lenkia LNK grupės kanalus visose bent kiek jaunesnėse auditorijose.


Top TV programos

Naujojo TV sezono starto lyderis – „X faktorius“  TV3 kanale. Aukščiausia LNK programos pozicija – antroje vietoje įsitvirtinusi „Valanda su Rūta“. Aukščiausia LRT programos pozicija – „Panorama“, 13-ta vieta. Populiariausia naujienos – „TV3 žinios“, 4-ta vieta.

Įdomu, kad praėjusį - paskutinį priešsezoninį - rugpjūčio mėnesį naujienų ir infošou programos buvo žiūrimiausių laidų sąrašo viršuje: 8 pozicijos iš 10-ties. Tai ką, kai jau daugiau nėra ką žiūrėt, žiūrim žinias :) ?