Array ( [0] => nauji-tns-duomenys ) Nauji TNS duomenys
EN
Blogas

Nauji TNS duomenys

Keli komentarai žvelgiant į naujus TNS duomenis: 2017 m. birželis - visa rinka, 2017 m. liepa – TV.

Reklamos monitoringas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TELE2 didina apsukas: birželio mėn. biudžetas buvo 43% didesnis nei gegužę ir 25% didesnis nei pernai. Matyt Europos sąjungos direktyvų įgyvendinimas šiam mobilaus ryšio paslaugų tiekėjui kelia daugiausia iššūkių arba tiesiog bandoma užsiimti kuo daugiau rinkos/teritorijos pasikeitus taisyklėms rinkoje. Kiti mobilaus ryšio operatoriai birželio mėn. investavo daug mažiau nei TELE2: TELIA – 2 kartus (4-ta vieta), BITĖ – 2,5 karto (6-ta vieta).

Kita tradiciškai dominuojanti kategorija - mažmeninės prekybos tinklai, trys iš kurių yra birželio mėn. 10-tuke. Čia nėra tokių ryškių svyravimų – metiniai/mėnesiniai pokyčiai telpa į +/-20% rėžius. Kategorijos lyderis, LIDL (2-a vieta), nėra labai nutolęs MAXIMA (4-a vieta) ir PALINK (6-a vieta). Tuo tarpu NORFA ir RIMI yra už 10-tuko ribų.

Trečią vietą užima OLIFĖJA, kurios reklamos apimčių augimas yra dar įspūdingesnis nei TELE2: 67% didesnis nei gegužę ir 27% didesnis nei pernai. Matyt kategorijos specifika reikalauja, kad investicijos į pardavimų skatinimą būtų nuolatinės, nepaisant to, kad konkurentų kaip ir nėra.


 

 

 

 

 

 

Reklamuotojas iš FMCG kategorijos (Fast Moving Consumer Goods), užimantis aukščiausią poziciją - RECKITT BENCKISER, yra 9-oje vietoje ir lenkia tradicinį kategorijos lyderį PROCTER&GAMBLE (14-ta vieta). Įdomu pastebėti, kad RECKITT BENCKISER jau ketvirtą mėnesį iš eilės lenkia PROCTER&GAMBLE ir bendrai paėmus visą pirmąjį 2017 metų pusmetį, kai tuo tarpu, bent jau tris paskutinius metus, PROCTER&GAMBLE  visada buvo metų lyderis kategorijoje. 


 

TV kanalų grupės

 

 

Bendra (A 4+) „kitų kanalų“* žiūrimumo dalis po 8 mėnesių pertraukos vėl yra didžiausia – 30,5%. Antroje vietoje - LNK grupės kanalų dalis (28,9%), kuri lenkia TV3 grupės kanalus (26,1%).

Analizuojant tikslinių grupių TV žiūrimumą, komercinių kanalų grupių pozicijos keičiasi – TV3 grupė beveik visada lenkia LNK grupės kanalus jaunesnėse auditorijose.

*) kanalai, kurių reklamos monitoringo neatlieka TNS