Array ( [0] => keli-komentarai-zvelgiant-i-naujus-tns-duomenis-reklamos-monitoringas-2018-m-vasaris-radijo-auditorijos-tyrimas-2018-ruduo-ziema ) Keli komentarai žvelgiant į naujus TNS duomenis: reklamos monitoringas (2018 m. vasaris), radijo auditorijos tyrimas (2018 ruduo-žiema)
EN
Blogas

Keli komentarai žvelgiant į naujus TNS duomenis: reklamos monitoringas (2018 m. vasaris), radijo auditorijos tyrimas (2018 ruduo-žiema)

Reklamuotojų Top 25, visi žiniasklaidos kanalų tipai

Kaip ir įprasta, top 25 reklamuotojų sąrašo viršuje įsitvirtinę telekomunikacijų, prekybos tinklų/portalų ir loterijų atstovai. Praėjusio mėnesio lyderis – LIDL – tik 5-toje vietoje, o lyderiauja MAXIMA LT.

FERRERO, būdamas 11-toje vietoje  atidaro „tikrų“ reklamuotojų sąrašą, aplenkdamas ir RECKIT BENCKISER (12-ta vieta),  ir PROCTER&GAMBLE (14-ta vieta), ir GLAXO SMITHKLINE (20-ta vieta).

2018 m. vasario mėn. reklaminių biudžetų augimo tendencijos vyravo tiek lyginant su praėjusiu mėnesiu, tiek su pernai metais. 

Net 8 reklamuotojų reklaminiai biudžetai didėjo daugiau kaip 2 kartus lyginant su praėjusiu mėnesiu, o COCA-COLA augo net 3 kartus. Labiausiai sumažėjo TELIA LIETUVA – beveik per pusę: matyt po OMNITEL ir TEO susijungimo reklaminiai biudžetai grįžta prie normalių dydžių.

Didžiausias išsišokėlis lyginant su pernai metais - ŠKODA: užfiksuotas reklaminio biudžeto augimas - 52 kartai.

 
 

Yra nauji TNS radijo turimų duomenys, jau metai laiko vykdomi pagal pagal DAR (day after recall) metodiką. Taigi, galima palyginti radijo stočių pasiekiamumo duomenis su pernai metais tuo pačiu periodu.

Tiek bendras pasiekiamumas (Reach), tiek vidutinis dienos pasiekiamumas (Daily Reach) turi mažėjimo tendenciją. 

 
 

Įdomu pastebėti, kad radijo stočių rikiuotė pagal bendrą pasiekiamumą (Reach) ir vidutinį dienos pasiekiamumą (Daily Reach) skiriasi. Žemiau pateikiamuose grafikuose radijo stotys yra surikiuotos pagal bendrą pasiekiamumą: