Array ( [0] => keli-komentarai-zvelgiant-i-naujus-2017-m-rugsejo-menesio-kantar-tns-duomenis ) Nauji Kantar TNS reklamos monitoringo duomenys, 2017 m. rugsėjis
EN
Blogas

Nauji Kantar TNS reklamos monitoringo duomenys, 2017 m. rugsėjis

Keli komentarai žvelgiant į naujus, 2017 m. rugsėjo mėnesio Kantar TNS duomenis

Top 25 reklamuotojų sąrašo viršuje dominuoja telekomunikacijų bendrovės ir didmeninės prekybos tinklai:
 
 
TELIA LIETUVA – lyginant su bendru TEO ir OMNITEL biudžetu 2016 m rugsėjo mėn.
KESKO SENUKAI LITHUANIA – lyginant su SENUKAI 2016 m rugsėjo mėn.
GV GROUP - lyginant su MEDIASHOP 2016 m rugsėjo mėn.
CIRCLE K LIETUVA - lyginant su STATOIL 2016 m rugsėjo mėn.
 
​Didžiausi pokyčiai buvo biudžetų apimčių padidėjimai. Jei reklamos biudžetų didėjimus spalio mėnesį lyginant su rugpjūčiu dar galima susieti su įprastu reklamos rinkos sezoniškumu, tai pokyčiai lyginant su pernai metais signalizuoja apie bendras augimo tendencijas.

 

Kitų kategorijų reklamuotojų sąrašą pradeda RECKIT BENCKISER, kurio apimtys didėjo tiek lyginant su praėjusiu mėnesiu (+43%), tiek su pernai metais (+105%), bei tokiu būdu pagrindinį savo konkurentą PROCTER&GAMBLE aplenkė ir pagal bendrą 2017 metų devynių mėnesių apimtį:
 

 
 
Tuo tarpu didžiausią augimą demonstravo FERRERO. Tačiau tai nėra kažkoks labai išskirtinis šio reklamuotojo elgesys,  tiesiog rugpjūčio mėnesį reklamos apimtys visada būdavo mažiausios, o didžiausios rudens sezono apimtys prasidėdavo kiek vėliau - nuo spalio mėnesio:
 

 

Kitaip nei pernai bei užpernai elgiasi ŠVYTURYS-UTENOS ALUS: rugsėjis būdavo vienas iš pasyviausių mėnesių, tuo tarpu šiemet tai yra trečias mėnuo pagal reklamos apimtis, po birželio ir liepos mėnesių. Panašu, kad taip yra reaguojama į nuo 2018 m. sausio 1 d. įsigaliosiantį visišką alkoholinių gėrimų reklamos draudimą stengiantis atsiriekti didesnį rinkos dalies pyragą. Kitas galimas paaiškinimas - aludarių bandymas kompensuoti praradimus dėl bendro alaus rinkos kritimo fiksuojamo 2017 metų pirmąjį pusmetį:
 

 

Tarp labiausiai reklamos biudžeto apimtis padidinusių reklamuotojų yra ir GLAXO SMITHKLINE: tik vasaros mėnesiais apimtys buvo šiek tiek mažesnės nei pernai: 
 
 
Įspūdingas yra ir bendras GLAXO SMITHKLINE augimas - 59% per devynis 2017 metų mėnesius lyginant su pernai tuo pačiu periodu: