Array ( [0] => kas-ivyko-medija-rinkoje-per-2017-metus ) Kas įvyko medija rinkoje per 2017 metus?
EN
Blogas

Kas įvyko medija rinkoje per 2017 metus?

Pagrindiniai pokyčiai Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Keletas pagrindinių pokyčių:

  • MTG kanalų grupė tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje pakeitė savininkus ir pavadinimą į All Media Baltics (AMB). Lietuvoje dar vadinama ir All Media Lithuania (AML).
  • Lietuvoje atsirado nauja galimybė pirkti TV reklamą kituose mokamuose kanaluose (Kidzone TV, Sony Channel, Sony Turbo, Filmzone, Filmzone+, Init TV, Init Extra, Play TV, Balticum grupėje, TNT). Deja, jie nėra monitorinami. Plačiau apie tai galima rasti čia.
  • Nuo 2017 m. sausio 1 d. BMA ir AMB kanalų grupės apmokestino 3 dienų atidėtą žiūrėjimą Lietuvoje, nuo 2018 m. sausio 1 d. prie apmokestinimo prisijungė ir MGB.
  • Latvijoje bei Estijoje TV kanalų grupės į savo portfelius prisijungia naujus TV kanalus.
  • Google pranešė, kad nuo 2018 m. Vasario mėn. paleis Chrome naršyklę su integruota Ad-Block sistema.
  • Europos Parlamentas pristatė Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento (GDPR) pasikeitimus, kurie įtakos daugumą prekinių ženklų Baltijos šalyse.
  • Lietuvoje delfi.lt ir 15min.lt keičia dizainus - einama prie mažesnio paveikslėlių bei reklamų triukšmo.
  • Dauguma internetinių portalų Baltijos šalyse pradėjo siūlyti pirkimus DSP platformose bei DMP inventorių tiek programatiniu, tiek tiesioginiu pirkimu.
  • Nauji Radijo tyrimai Lietuvoje: nauja metodika – Day After Recal (DAR). Metodo esmė – respondentai atsako kokių radijo stočių klausėsi vakar. Taip pat keičiasi tyrimo dažnis. Daugiau informacijos čia.
  • Latvijoje Clear Channel pristatė naujovę - DOOH (Digital-Out-Of-Home). Nauji ekranai pastatyti Domina prekybos centre, kuris yra Rygoje. Tai naujas žingsnis link Online reklamos, kuri yra "už namų durų": ji leidžia įvairias interakcijas (liečiami ekranai), yra dinamiška, gali pasiūlyti labai personalizuotus sprendimus specifinėms žmonių grupės tam tikru laiku ir tam tikroje vietoje (pvz. 2016 m. Suomijoje buvo paleista Kraujo centro kampanija, kuri ieškojo žmonių su specifinėmis kraujo grupėmis reikiamu metu ir kvietė juos tapti kraujo donorais).
  • Latvijoje Delfi nusipirko ACM LED ekranus ir taip praplėtė savo verslą į kitas medija sritis.
  • Forum Cinemas Kaune pristatė didelį LCD ekraną, kuriame galima transliuoti reklamas (Forum Cinemas Kaunas sulaukia daugiausiai lankytojų iš visų Forum Cinemas kino teatrų pagal CinemaAds duomenis). Taip pat visuose Forum Cinemas kino teatruose buvo pastatyti maži ekranai, kuriuose galima reklamuotis.

Daugiau naujienų skaidrėse:

Medija naujienos Baltijos šalyse 2017 m. from Jurate Baranauskaite