Array ( [0] => fanta-interneto-kampanija-2015-m ) FANTA Interneto kampanija 2015 m.
EN
Blogas

FANTA Interneto kampanija 2015 m.

FANTA 2015 m. Interneto kampanija.

Iššūkis: FANTA prekės ženklo asociacijos su Linksmybėmis didinimas.

Kampanijos tikslas: įkvėpti jaunuolius linksmintis dabar, tam buvo sukurta pakuotė su 100 skirtingų paveiksliukų, kurie fotografuojantis tampa linksmu pokštu. Nedidelis biudžetas ir jauna tikslinė grupė.

Sprendimai:

Kampaniją suskirstėme į dvi fazes:

1. Edukacija – parodėme/išmokėme kaip turi atrodyti nuotraukos su Fanta aplikacijomis – tam naudojome žaidimą demotyvacijos.lt – žaidimo dalyviai turėjo sukurti antraštes mūsų įkeltoms nuotraukoms, kiekvieną savaitę geriausios antraštės autorius laimėjo Fantos prizus.

2. Įtraukimas – skatinimas dalintis savo nuotraukomis su Fanta aplikacijomis naudojant #MyFantaSelfie, visos nuotraukos įkeltos į socialinius tinklus su # dalyvavo 15min.lt konkurse, kur kiekvieną savaitę geriausios nuotraukos autorius buvo apdovanotas Fantos prizais.

Rezultatai:

  • FANTA Orange produkto vartojimas 2015 vs 2014 išaugo 5,2%
  • FANTA kitų skonių gerimų 2015 vs 2014 vartojimo augimas +8,1