Array ( [0] => blink-11 ) Modernaus marketingo srovė - kultūrinės jungtys
EN
Blogas

Modernaus marketingo srovė - kultūrinės jungtys

Kaip kuriant komunikacijos strategijas ir tikslinių grupių analizes įtraukti visuomenines tendencijas ir žvelgti į ateitį toliau nei rodo dabartiniai skaičiai? Žmonėms daro įtaką, formuoja jų nuomones, įpročius, idėjas ne tik jų geografinė padėtis. Moksliniai metodai tobulėja, tad daug giliau galime tyrinėti kas lemia įvairaus poveikio sprendimus ir elgesio modelius. Pavyzdžiui, kaip globalaus produkto atvedimui į rinką paskirstyti šalis, kurios pozityviau priima rizikingus sprendimus, o kurie nori sąsąjų su istorija ir prekės ženklo įvaizdžio tęstinumo? 

Vienuoliktasis BLINK nagrinėja kultūros koncepciją ir dalinasi patirtimi analizuojant consumer-centric cultural dimensions.  Kultūra – daugiasluoksnė sąvoka, marketingui itin aktuali kaip pagrindas elgsenos modelių suvokimui ir jų pritaikymui, siekiant sukurti efektyvesnes, įtraukiančias patirtis.

Straipsniuose pristatomas naujas MediaCom projektas „Kultūrinės jungtys“ (Cultural Connections), parengtas kartu su tarptautiniu Hofstede centru, įtraukusiu 63 rinkas, siekiant nutolti nuo tradicinio geografinio rinkų skirtumų modelių, žvelgiant toliau, į tarpkultūrines tendencijas, prisitaikant prie kosmopolitiško, globalizuoto vartotojų gyvenimo.

Daugiau apie projektą: http://www.mediacom.com/culturalconnections/ 

Čia apžvelgiami konkrečių rinkų pavyzdžiai ir jų pagrindiniai iššūkiai. Žvelgiant į strategijas vertėtų nepamiršti įsivertinti emocijų ir asociacijų koreliacijos su identifikuotomis prekės ženklo vertybėmis. Susiduriant su dabartine duomenų gausybe taip pat lengva pasimesti, kaip ir pasijausti nušvitusiam. Kultūrinės įžvalgos padeda analizuoti ir atrasti veiklas, vartotojų elgsenos modelius, kurie formuoja atskiras bendruomenes – kaip pavyzdys numeryje analizuojamas muzikos klausymo kompleksiškumas, jog muzikos skoniai veikia kaip gentys. Jungiančių, bet kartu ir atskiriančių, veiklų pavyzdžiai leidžia įsigilinti ir žvelgti, kaip tam tikri modeliai formuoja platesnius digital įpročius ir daro įtaką realiam gyvenimui.

Daugiau skaityti bei užsiprenumeruoti BLINK galite čia: http://mediacom.com/blink/

BLINK – globalaus MediaCom tinklo leidžiamas media industrijos žurnalas, kiekviename numeryje apžvelgiantis vis kitą temą ar tendenciją. Tai – galimybė ne tik susipažinti su naujais tyrimais, jų pritaikymu pasaulinėse rinkose, bet ir įsikvėpti naujiems darbams.